Ți-am pregătit 3 pachete de Servicii Web Design
Servicii de Web design completete la prețuri corecte
Pachet Web Design Basic
- Design responsive 5 pagini: (Acasă, Despre noi, Servicii, Blog, Contact)
- Text oferit de client
- Folosire Imagini client, în format PNG/JPEG
- Implementare GDPR standard (pagină politică de confidențialitate, pagină politică cookie și pagină termeni și condiții, pop-up utilizare cookies)
- Panou de control
- Optimizare viteza de încărcare
- Implementare GDPR standard (pagină politică de confidențialitate, pagină politică cookie și pagină termeni și condiții, pop-up utilizare cookies)
- Certificat SSL de securitate
- Formular de contact standard
- Harta Google a locației clientului
- Slideshow produse pe homepage
- Adrese de email personalizate (ex: office@client.ro)
- Sincronizare Gmail/Yahoo + Tutorial
- Butoane social media
- 15 zile de suport gratuite
- Documentatie Video folosire website
- Integrare float-button Facebook Messenger sau Whatsapp sau Apelare din site
- Integrare Google Analytics GA4
- Trimitere spre indexare Google a site-ului (rankare organică)
- Copie siguranță website la finalizare (backup)
Pachet Web Design Avansat
- Filtru de selectare produse
- Găzduire premium website 1 an din partea Marksome
- Achiziție Temă WordPress Premium
- Licență Elementor PRO pentru 1 an din partea Marksome
- Design responsive 10 pagini: (Acasă, Despre noi, Servicii, Blog, Contact, Pagină proiecte finaliate, pagini dedicate de produse/serviicii)
- Folosire Imagini premium, în format WEBP
- Implementare GDPR standard (pagină politică de confidențialitate, pagină politică cookie și pagină termeni și condiții, pop-up premium utilizare cookies)
- Panou de control avansat
- Optimizare viteză de încărcare
- Certificat SSL de securitate
- Harta Google a locației clientului
- Formular de contact cu câmpuri avansate
- Galerie de imagini
- Slideshow produse pe homepage
- Adrese de email personalizate (ex: office@client.ro)
- Sincronizare Gmail/Yahoo + Tutorial
- Butoane social media
- Integrare Review-uri client în site de pe Facebook și/sau Google
- 3 luni mentenanță GRATUIT (update-uri & backup-uri lunare)
- Documentatie Video folosire website
- Integrare float-button Facebook Messenger sau Whatsapp sau Apelare din site
- Integrare Google Analytics GA4, setare evenimente de conversie (tranzacții), audiențe remarketare
- Setarea Conturi de publicitate pregătite să vândă (Google Ads, Facebook Ads, Tiktok Ads, Search Console, Google Business Profile)
- Trimitere spre indexare Google a site-ului (rankare organică)
- Copie siguranță website la finalizare (backup)
- Setări de siguranță avansate (ascundere wp-includes, ascundere /wp-admin, hardening, spambot,
- Integrare Pop-up Captare Lead-uri Warm e-mail sau numere de telefon
Website Ecommerce
- WooCommerce
- Filtru de selectare produse
- Design Responsive
- Achiziție temă WordPress Premium
- Licență Elementor PRO pentru 1 an din partea Marksome
- Acest pachet se personalizează în funcție de nevoile de business și prețul se oferă la cerere.
Ai nevoie de o ofertă personalizată? Sună acum!
Cum vom lucra?
1. Briefing
Vom evalua situația în care se află businessul tău și ce nevoi trebuie să fie satisfăcute prin intermediul websiteului.
2. Crearea schemei websiteului
După ce ți-am înțeles afacerea, industria și clienții, vom structura o schemă a websiteului pentru a stabili de la început ce trebuie să conțină.
3. Crearea paginilor și a conținutului
Ulterior stabilirii schemei websiteului vom începe execuția paginilor websiteului și a conținutului care vor popula paginile.
4. Testarea
După ce websiteul va fi aproape finalizat, acesta va fi testat pentru a identifica erorile și îmbunătăți sau completa funcționalitățile implementate.
5. Lansarea
Websiteul va fi trecut pe live devenind accesibil utilizatorilor externi.
*6. Mentenanța
Pentru o bună funcționare și asigurarea actualității websiteului, oferim servicii de mentenanță. Mentenanța poate fi inclusă în pachetul de servicii sau solicitată ulterior contra cost.
Răspunsuri la întrebări pe care încă nu le-ai pus
1. Cât durează crearea unui website?
Crearea unui website poate dura între 2 și 10 săptămâni, în funcție de complexitatea proiectului. De asemenea pentru a evita întârzierile, este recomandat ca partea de comunicare, aprobare și transmitere a informațiilor esențiale să fie cât mai eficientă.
2. Websiteul este făcut în cod sau în CMS?
Websiteurile pe care oferite de Marksome sunt făcute în CMS-ul WordPress. În felul acesta websiteul este mult mai ușor de actualizat și controlat, fără a fi nevoie de intervenția programatorilor.
Websiteul nostru îți va oferi control deplin asupra fiecărei funcționalități și fiecărui element de design, pe care le vei putea schimba în funcție de oferte sau perioadă a anului (ex. Black Friday, Crăciun, etc.)
3. Un website în WordPress nu se mișcă mai încet decât unul în cod?
Este adevărat că un website custom code făcut la nivel state-of-art va fi mereu mai performant și rapid decât un website în WordPress. Totodată, ca o companie să mențină un astfel de website la eficiență maximă va avea nevoie de un întreg departament IT.
Noi nu ne adresăm businessurilor care au departamente de IT interne ci firmelor mici și mijlocii care au nevoie să-și facă simțită prezența în online. Clienții noștri vor putea mereu să folosească websiteul la maxim, fără să fie nevoie de codare.
Skillurile de marketing și competențele digitale de bază sunt tot ce vei avea nevoie ca să te bucuri de beneficiile noului tău website.
4. Cum se ține legătura Client – Agenție?
Legătura Client – Agenție este realizată prin intermediul unui manager de proiect care urmărește îndeaproape stabilirea și executarea strategiei agreate. Managerul de proiect va stabili de comun acord ședințe în care veți discuta despre cum se desfășoară dezvoltarea websiteului și ce actualizări pot fi implementate.
5. Oferiți servicii de promovare după lansarea websiteului?
Da, oferim servicii de marketing digital ulterior lansării websiteului. Serviciile noastre includ campanii de PPC (Facebook Ads & Google Ads), SEO, link building și e-mail marketing.
Despre noi
Performanță și rezultate în Marketingul Digital
Noi, cei de la Marksome, ne prezentăm ca agenția de digital marketing și webdesign din Iași la care apelezi când ai nevoie ca prezența ta online să îți reflecte cu adevărat businessul.
Experiență
Servicii concrete la prețuri corecte
Marketing
Dincolo de promovare
Locație
Iași, România
Cine suntem
Esența Marksome se bazează pe conceptul de servicii complete și interconectate.
Filozofia noastră
Mai mult decât Ads, avem în vedere ca websiteul să fie pregătit pentru generarea vânzărilor la potențialul adevărat.
Cum lucrăm
Pentru cele mai bune rezultate ne concentrăm pe o abordare integrală de marketing care ia în calcul nu numai cum ajunge un client să facă cunoștiință cu un brand ci și cum ajunge să facă achiziția.
Echipă
Performanță și rezultate în Marketingul Digital
Cu o combinație de creativitate, expertiză tehnică și cunoaștere în domeniul marketingului digital, suntem pregătiți să ne asigurăm că site-ul tău web și strategia de marketing online sunt la cel mai înalt nivel.

Vlad M.
SEO & Content Marketing
Ca specialist de marketing, mi-am focusat activitatea pe SEO & Content Marketing. Astfel, am acumulat o vastă experiență în optimizarea site-urilor web pentru motoarele de căutare și crearea de conținut care convertește, obținând rezultate tangibile în creșterea vizibilității online și a traficului organic.
Testimoniale
Suntem mai mult decât o agenție de marketing online
În urma cu 2 ani când am decis sa ne deschidem propria afacere, am apelat la serviciile firmei Marksome si implicit la cunoștințele lui Vlad, cu care avem o relație pacient-doctor-prieteni de câțiva ani buni. Aveam nevoie de îndrumare pentru a realiza baza a ceea ce avea sa devină în curând din vis realitate, și cu multă răbdare Vlad și echipa ne-au explicat pas cu pas ce trebuie făcut pentru a ne face cunoscuți într-o piață medicală deja aglomerată și o perioada nu foarte favorabilă economiei, începutul pandemiei. Profitând de experiența și talentul lui Vlad am reușit să aducem afacerea după primul an de activitatea pe profit și să fim recunoscuți si recomandați pentru serviciile oferite. Ce consider că a ajutat în plus, în tot acest proces de colaborare este atitudinea profesională a echipei, spiritul tânăr care îi determină să lucreze cu spor chiar și în afara orelor de muncă, fiind disponibili pentru explicații suplimentare și o atitudine mereu pozitivă.
Cătălina Stan, Maxindet
Clienți cu care am colaborat








